9 Ağustos 2012 Perşembe

2 Yaş Meleği...

Henüz güzel annesinin karnındayken başlamıştı aşkımız. Çok samimiyim! =) Sürekli konuşuyordum Ilgın'la. O da bana işaretler veriyordu. Beni sevdiğinden çok emindim. Sevinçten ağzım kulaklarımda geziyordum. Zaten bu kocaman sevginin kanıtı da doğmak için benim tatilden dönüşümü beklemesi oldu! =) Ben geldim, ertesi gün de Ilgın...

Vapur salına salına karşı yakaya götürdü Yağmur'la beni. İçimizden koşmak geliyor ama vapur sanki bunu hissedermiş gibi iyice yavaşlıyor! Ardından oldukça süslü bir minibüsle devam ettik yolculuğa ve nihayet hastane göründü! =)

İçeriye girdik, güzel ablacığımızı gördük. Kısa ama oldukça stresli bir bekleyiş sonunda bir baktık minik bir prenses bize doğru geliyor. Allah'ım, nasıl da küçük. Sağ tarafının üzerine uzanmış, gözler boncuk gibi... Hepimizin yüzüne bakıyor birer birer:

Galiba bu küçük teyzem Derya. (Dağınık saçlarımdan tanımıştır kesin. =D) 
Aaa bu da büyük teyzem! Eniştem Tarkan da gelmiş, yaşasın! 
Anneanne, dedem nerede?
Babacığım, ben teyzemle giderim. Sen annemi bekle...

Çok saçma ama hep hastanede Ilgın'ı başka bir bebekle karıştırırlarsa düşüncesi vardı aklımda. Ilgın'ı gördüğümde ise bunun mümkün olmayacağını anladım. Ultrason fotoğrafındaki o fındık burun ve köfte dudakların aynısı karşımdaydı işte! =)

Zaman öyle çabuk geçti ki... Bugün doğum günü biriciğimin. Kim inanır?

Kendi başına döndüğüne ben şahit olmuştum ilk defa. Ablama anlatmıştım heyecanla. Nasıl da sevinmiştik... Acaba ne zaman yürüyecek? Beni ne zaman kapıda karşılayacak? Ne zaman konuşacak? Bana ne diyecek? Derya mı? Teyze mi?

2 yılda şükürler olsun çoğunu gördük, yaşadık. Koşarak karşılıyor beni, sarılıyoruz sıkıca. 'Teezee' ya da 'Deyaa'... Her ikisini de söylüyor. Bir de 'aba' var. Geçenlerde de bana 'annee' dedi. İşte şimdi oldu! =)

Varlığının yaşattığı o güzel duyguları ifade etmem imkansız... Ilgın'a her baktığımda içimden taşan ve günden güne artan sevgiyi gözlerimden okuduğunu biliyorum. Aynı şekilde ben de Ilgın'ın bakışlarından anlıyorum hissettiklerini. Davranışlarından, yakınlığından...

Şimdi bir yaş daha büyüdü benim biriciğim. İlk göz ağrım... Sen benim yüreğime konmuş en güzel meleksin. Beni, hayatımı güzelleştirdin. İyi ki geldin...

Seni çok seviyorum.

Ilgın & Derya

2 yorum: