24 Ağustos 2012 Cuma

26 Oldum Ben!

Ilgın 2 yaşına girdi Ağustos 9'da.

Ben de 2'nin yanına 6'yı ekledim bugün...

Ne mi hissediyorum? Bulunduğum yerin kapısından zorla çıkarılmış, yeni bir kapıya doğru itiliyorum sanki...

Zamanın nasıl geçtiğini anlayamamış şaşkın bir ifade var yüzümde...

Bana göre ben 20'de kaldım. Yağmur 22, Pınar ablam da 25.

Gerçeğe bakacak olursak; Pınar ablam evli ve çocuklu, Yağmur da evli ve çocuklu sayılır. ;) Görünürde 20 (!) olduğu söylenen ben ise 26'lık, iki miniğin teyzesiyim. Evet, ikinci defa teyze oluyorum! =) Yeni yaşım gelirken bir de bebek getiriyor bana... Ilgın'da abla oluyor. Büyüyor güzel ailemiz...

❤ ❤ 

25. yaşım beraberinde fotoğraftaki birkaç tel beyaz saçı getirdi önce...


Üzüldüm, sonra alıştım ve tam aksine sevmeye başladım bu birkaç tel beyaz saçımı. Anlamı vardı her birinin sanki...

Yaşadıklarımın birer izi gibi...

Sonra sürekli değişti birşeyler... Ben değiştim, yenilendim...

İçimi güzelleştirdikçe çevrem de güzelleşti...

Hayal kurmaktan hiç vazgeçmedim.

Heyecanla bekledim.

Başardım.

Bu halimi çok sevdim.

Şimdi ise bir yaş daha büyüyerek devam ediyorum yoluma.

Biraz korktuğum doğrudur. =)

Zaman hızla geçiyor ya hani, geç kalacakmışım hissi oluyor kimi zaman yapacaklarım için...

❤ ❤ 

Neyse, kutlu olsun yeni yaşım.

Sevdiğim herkesin yanımda olduğu, Ilgın'ın elinden tuttuğum, yeni bebeğimizi kucakladığım, pastalarla, kurabiyelerle süslü, hayatıma dahil olacak tüm güzellikler ve güzel insanlarla birlikte olduğum rengarenk bir fotoğraf var aklımda... Dileğim bu fotoğrafın rengini hiç kaybetmemesi...

Güzel dileklerini paylaşan herkese çok teşekkürler. İyi ki hayatımdalar...

Ilgın & Derya

4 yorum:

  1. Deryoş bugun bir adım daha atmış, Büyüdükçe güzelleşir insanlar ben buna inanırım. Kalbi temiz olan her insan her gün güzelleşir. Sen gibi. Senin o gülen yüzün hiç solmasın canım. İyi ki tanıdım seni. Öpüyorum o güzel gamzenden :*

    YanıtlaSil
  2. Senin güzel sözlerine yazacak şey bulamıyorum artık. Bir insan görmeden, sesini bile duymadan bu kadar mı sevilir? Birçok kişide yaşadığım gibi sende de aynı şeyi yaşıyorum. Bunu tamamen güzel kaplerimize bağlıyorum. Öpücüğün gamzeme kondu bile! ;)

    YanıtlaSil
  3. 26 yaşın sana bi bebiş daha getiriyor demek! çok mutlu oldum canım!! darısı başıma. ben de 26'ıma girerken böyle bir haber alsam daha ne isterim!

    YanıtlaSil
  4. Evet güzel arkadaşım. Beklediğimiz güzel haberi aldık, Yağmur'da anne oluyor. =) Bende durum aynı ama şimdi de ablam heyecanlı. İlk defa teyze olacak ya, sabırsız. =) Yakın zamanda inşallah size de nasip olsun. Zamanı geldi bence. ;) Betül'e sevgiler, saygılar. =)

    YanıtlaSil