4 Temmuz 2012 Çarşamba

Teyze Oldum Ben!

Merhaba.

Masalsı Tatlar dışında bir blogum daha oldu. Orada pastacıydım, burada sadece teyzeyim. =) Yalnız bir fark var; bu sevimli blog yalnızca bana değil, Ilgın'a da ait. Bilmeyenler için söylüyorum: Ilgın ve ben birbirine aşık teyze ve yeğeniz. Birlikte çok mutluyuz. Sevimli blogumuzda da mutlu anlarımızı paylaşacağız.

Uzun zaman önce aklıma gelmişti böyle bir blog açmak. Aslında sürekli birşeyler yazıyorum Ilgın'la ilgili. Hayallerim, yaşadıklarımla ilgili aynı zamanda... Ilgın'la ilgili olanları hep bir çatı altında toplamak istemiştim. İşte oldu! =)

Uzun yıllar sonra burada yazılanları Ilgın ile birlikte okumak çok keyifli olacak. Belki de Ilgın yazmaya başlayacak bir zaman sonra o minik parmaklarıyla. Bekleyip göreceğiz.

Ilgın & Derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder