13 Temmuz 2012 Cuma

Ilgın'lı Günler...

Ilgın'lı günler; geçirdiğim en huzurlu, sevgi dolu, bol gülümsemeli günler oluyor hep.

O'nu gördüğüm an sanki içimden bambaşka bir Derya çıkıyor. Ya da her ne varsa o gün aklımda, çıkıp gidiyor. Nasıl anlatsam ki şimdi? Yani sanki ben değişiyorum. Değişmiyorum da kostüm değiştiriyorum gibi... O andan itibaren sadece teyzeyim. Ilgın var, başka kimse yok. Tek yapmam gereken şey Ilgın'la ilgilenmek. Altını değiştirmek, su içirmek, yemeğini yedirmek, uyutmak, oyun oynamak... Gün içinde bunları defalarca yapmak ama hiç bıkamamak! =) Dünyadaki en keyifli şey olmalı bir melekle geçirilen saatler... Hem de o melek Ilgın olunca! =)

Birlikte oyun oynuyoruz, geziyoruz, koşturuyoruz. Belli, ikimiz de yoruluyoruz ama çaktırmıyoruz. ;) Her görüşümde daha çok büyümüş oluyor. Yeni şeyler öğreniyor. Bazı şeyleri de ilk defa benim yanımda yapıyor. Buna şahit olmak öyle güzel ki... Ben de yanımda ilk defa söylediği kelimeleri, cümleleri ve yaptığı şeyleri bir yerlere not alıyorum sürekli. Unutmamak için! ;)

Diyeceğim şu ki aslında; iyi ki teyze olmuşum. Adımın yanına yakıştığını düşündüğüm en güzel sıfat, taşıdığım en güzel kostüm...

Ilgın & Derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder